Translate

mardi 29 avril 2008

Riddle




I am sorry for not being able to be more present on my blog and especially on my blogger friends' blogs for the moment.

Can you guess where I was on last Sunday ? I was in a city I love!

18 commentaires:

  1. I can not say for sure but I don't think your were at the Statue of Liberty.

    RépondreSupprimer
  2. C'est facile, mais aussi tres beau! Avignon, le pont et le Palais des Papes!

    RépondreSupprimer
  3. Oh lucky you! Avignon! One of my favourite cities too. And did you meet Nathalie?

    re lemons. I can't eat oranges either - migraine - but lemons and grapefruits are OK.

    RépondreSupprimer
  4. Yes, Marie, we are dying to know if you met Nathalie.

    Ce serait impératif, comme Jilly vous a demandé.

    RépondreSupprimer
  5. Hope you drank some Chateauneuf du Pape. One has to pay ones respects, vous savais...

    RépondreSupprimer
  6. Je ne vais pas faire concurrence à Nathalie. Je vais même rajouter un lien vers son blog :-))

    I love Avignon. I'd love to live there!


    Bravo to all of you (but that was easy, wasn't it?) :-))

    RépondreSupprimer
  7. You may have been absent from your blog, but Louis saw you have visited one of his! Merci! In response to your question chez moi, Louis lived in Paris, is now in the East Bay across from San Francisco.

    Oui, il était Sts. Peter and Paul where Marilyn Monroe and Joe DiMaggio were married. See here (scroll down):http://pour-la-famille.blogspot.com/2007/09/les-aventures-de-yuna-et-de-paul-dans.html

    RépondreSupprimer
  8. J'arrive en retard et après la réponse que j'avais devinée d'ailleurs, car cette partie d'Avignon, je la connais pour l'avoir visitée. Tu as joué à la demoiselle d'Avignon sur le pont où on y danse ?

    RépondreSupprimer
  9. bon je vais essayer de deviner..euhhh Avignon ;o)) belle prise de vue

    RépondreSupprimer
  10. Avignon? Great city ... so it seems!

    RépondreSupprimer
  11. J'avais reconnu Avignon, mais je ne savais pas que c'était la ville de l'amour.

    RépondreSupprimer
  12. Wish I knew the answer!! Lovely place I'm sure.

    RépondreSupprimer
  13. I wouldn't have guessed where you were. It looks so beautiful, but I think France is the most beautiful country anyway. I have been looking at your older posts of Montpellier. It evokes so many happy memories of my holiday there, and the wonderful peole we met, especially in the Up "n" Down bar, especially The lovely Louis.

    RépondreSupprimer
  14. Avignon! What a beautiful City, what beautiful photos of it! I wish I could have been there, too!

    RépondreSupprimer

Bleu