Translate

vendredi 2 novembre 2007

Fitzpatrick's



Fitzpatrick's
is one of the most famous Irish bars in Montpellier.

12 commentaires:

  1. Hey Maria, I'll meet you there for a "pint". Looks like a great place to meet freinds and have a laugh or two.

    RépondreSupprimer
  2. Maybe one day I can visit you there. Been to France several times, but always Paris and Loire Valley.

    Vous avez un trés jolie "blog".

    RépondreSupprimer
  3. Quite different from the Irish Pubs we have here.

    RépondreSupprimer
  4. une entrée en pierre avec superbe porte en bois en retrait

    superbe un petit whisky pour moi

    RépondreSupprimer
  5. Nothing like an Irish Bar for some , lots of beer, great music and much jocularity !!!

    RépondreSupprimer
  6. By "famous," don't you actually mean "notorious?"

    RépondreSupprimer
  7. Hi Marie! Terrible week. No chance to drop by, and look what I was missing: Gold and Blue and Blue are, of course, my favourites! But Evocation is stunning...
    Serge and Je t'aime, moi non plus was very "in/correct"...
    Have a great weekend!
    Blogtrotter

    RépondreSupprimer
  8. Je pense que j'ai beaucoup de sang irlandais dans moi. Par conséquent vous devez prendre Madame et moi à cette bar gentille en août ?
    Sur un sujet différent. Je comprends certainement comment on peut sentir la tristesse quand on ne peut pas voir les petits-enfants, comme vous m'avez dit pendant cette semaine.
    Cette pensée triste a été dans ma tête, depuis vous l'a dite.
    Merci de tous les commentaires gentils que vous avez dits pendant cette semaine, puisque j'étais à Sydney.

    RépondreSupprimer
  9. What time are we meeting for drinks? Count me in! Lovely door!

    RépondreSupprimer
  10. Thank you very much for your comments. I had a terrible week too and the next one is not going to be better......

    RépondreSupprimer
  11. Ca sera une bonne Guiness mousseuse pour moi. A votre santé!

    RépondreSupprimer

Bleu