Translate

mardi 28 décembre 2010

ABC Wednesday.... X is for Wanda




I would like to dedicate my ABC Wednesday post this week to Wanda, from the blog "Brush Strokes from the Heart"
Wanda is certainly one of our nicest blogger friends and I hope to see her when I go back to California next year.

I took these photos of painters in Saint-Jean-de-Buèges.

I know I was supposed to illustrate the letter X this week but that letter does not exist in our alphabet :-))) (well, this is not really true but it is so rare that it is almost as if it did not existed...).

The ABC Wednesday blogs have moved here. Thank you Mrs Nesbitt.

J'avais envie de dédier mon post ce mercredi à Wanda, du blog Brush Strokes from the Heart. Wanda est à coup sûr l'une de nos plus aimables amies blogueuses et j'espère bien enfin la rencontrer quand je repartirai en Californie l'an prochain.

J'ai pris ces photos de peintres au travail à Saint-Jean-de-Buèges.
J'ai triché puisque j'aurais dû illustrer un mot commençant par la lettre X cette semaine mais c'était une tâche difficile et puis j'étais en retard d'une semaine ! Et j'aime bien Wanda !

19 commentaires:

  1. X-pert painters x-cercising their skill on paper!!

    Lovely photos!!

    Have a great day!!

    My 'X' is HERE

    RépondreSupprimer
  2. You xcel in your posts.
    ROG, ABC Wednesday team

    RépondreSupprimer
  3. X ou W quelle difference ;o) belles photos, j'aime bcp le portrait de la 2eme

    RépondreSupprimer
  4. Wanda will be touched to receive such acolades. EXcellent photos of artists.

    RépondreSupprimer
  5. un petit coucou du soir
    en dehors de FB
    superbes tes photos Marie
    bonne fin d'année 2010
    et
    mes meilleurs voeux pour 2011

    grosses bises

    RépondreSupprimer
  6. Les peintres sont souvent " affublés" de vêtements et chapeaux que seuls, ils savent porter avec beaucoup de grâce.

    Très belles photos.

    Roger

    RépondreSupprimer
  7. Explendida lúz y muy buena captura, felicidades

    RépondreSupprimer
  8. Oh my dear friend, Marie ~~ What a special honor to be part of your ABC Wednesday.

    We have enjoyed a lot of sharing back and forth over the year haven't we... Can't wait for another trip to CA and the possibility of meeting you in person.

    Love and Hugs
    Wanda from Brushstrokes

    RépondreSupprimer
  9. de trop bonnes excuses pour que nous ne portions pas plainte contre X

    joyeuses fêtes

    RépondreSupprimer
  10. Xcellent photos! I love them!

    Nathalie
    ABC Wednesday Team

    RépondreSupprimer
  11. Bien que nommée par Bergson, Claudedailyphoto, je ne fais pas souvent le ABC wednesday, car quand on arrive à la fin de l'alphabet c'est coton pour trouver le sujet. Tu as trouvé la parade, X pour Wanda, Why not !
    Elle aurait du s'appeler Xenia, ton amie blogueuse.

    RépondreSupprimer
  12. Une concentration de dessinateurs c'est quand même plus sympa qu'une invasion de photographes.

    RépondreSupprimer
  13. Tu m'as fait sourire avec ton commentaire d'il y a une heure!

    RépondreSupprimer
  14. Not as much fun to look at, but you could have done xeriscaping, which is the display there in front of the Polygone: plants which grow in dry climates.

    Wanda's more interesting, I admit.

    RépondreSupprimer
  15. Des paysages que l'on croque et des peintres que l'on fige pour la postérité :)
    De bien jolies photos ici :)
    Douces fêtes de fin d'année ...

    RépondreSupprimer
  16. This should be an everyday scene in all of our lives!

    RépondreSupprimer
  17. this is a very nice photo .. reminds me of a beautiful, relaxing summer afternoon. Ahh how I miss summer afternoons

    RépondreSupprimer

Bleu